Leverans- och betalningsvillkor
Beställning
- Beställ maten senast tre arbetsdagar innan leverans.
- Minimiantal för beställning är 10 portioner/rätt, men vi försöker att hjälpa till i alla situationer.
- Beställ på telefon 08-612 10 24 eller e-post: info@partymakarna.se robert@partymakarna.se
- Beställningen är giltig först när vi har bekräftat den.
- Avbeställning skall ske två arbetsdagar före leverans. Vid senare avbokning debiteras fullt pris.
- Maten levereras varm eller kall beroende på ert önskemål. Glöm inte att beställa specialkost om det önskas.
Kostnad
- Leveranskostnad city 550:- t/r. Maten kan även hämtas avgiftsfritt på Hallvägen 10 Johanneshov.
- Personalkostnad: Minsta debitering 5tim/p. Tiden räknas från avfärd till hemkomst från våra lokaler i Johanneshov. Ob-tillägg tillkommer.
Fakturering
- Företag faktureras 30 dagar netto efter vårt godkännande, privatpersoner betalar kontant/kort om annat ej avtalats.
Moms
- På samtliga priser tillkommer moms. 12%
- Vid abonnemang i våra lokaler tillkommer moms med 25%
Miljö och hållbarhetspolicy
Sopsortering är en självklarhet
Matavfall återvinns till biobränsle
Rester av fetter, oljor återvinns
Vi köper KRAV/MSC märkt fisk
Vi erbjuder alltid vegetariskt alternativ
Vi använder råvaror i säsong
Vi jobbar för att få ner matsvinnet
Vi levererar maten på porslin för att minska användandet av engångsmaterial
Partymakarna AB är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Visita.